Ticker

6/recent/ticker-posts

Bagaimana untuk Save atau Preview Posts didalam Blogger

Dalam era globalisasi ini, orang menganggap internet sebagai sumber maklumat yang sahih. Dengan menggunakan enjin carian , anda hanya boleh mencari mana-mana topik. Tetapi bagaimana jika post anda tidak disimpan dan menghadapi penghapusan sebelum orang melihat ia? Oleh itu, dalam artikel ini, kami akan menunjukkan kepada anda bagaimana untuk save atau preview posts dalam blogger.

Mengapa perlu menyimpan post sebelum melihat mereka ?

Untuk mengelakkan kesulitan, adalah dicadangkan bahawa kita tidak boleh berkompromi kerjanya. Jika anda membuat siaran di blogger, dan mempunyai beberapa keraguan tentang hal itu yang anda mahu dibersihkan sebelum penerbitan, anda boleh dengan mudah menyimpannya. Ya! Blogger kini menyediakan anda peluang untuk menyelamatkan post anda. Kemudian, apabila anda akan log in, anda boleh melihat siaran anda dan sebelum menyiarkan mana-mana forum internet anda boleh lihat post dan untuk memeriksa bagaimana ia akan kelihatan.

Sekarang pertanyaannya adalah bagaimana anda boleh melakukan ini semua. Di bawah merupakan cara yang mudah untuk save dan preview dalam Blogger.

Cara Simpan dan Preview Posts dalam Blogger?

Ikuti langkah-langkah untuk mendapatkan kerja anda dilakukan dengan cara yang mudah:

  1. Log masuk ke akaun blogger anda
  2. Pergi ke blog anda di mana anda mahu menerbitkan kiriman baru
  3. Membuat catatan baru.
  4. Kemudian pada bahagian atas sebelah kanan, anda boleh melihat dua butang bernama 'Save' dan 'Preview'. Anda boleh klik salah satu daripada mereka bergantung kepada keperluan anda pada masa itu.





Dalam kes anda tidak klik butang menyimpan secara manual, blogger secara automatik save anda apabila setiap edit yang anda buat untuk kandungan anda.

 Saya Berharap tutorial ini telah membantu anda untuk belajar bagaimana untuk save dalam blog dan preview mereka dalam blogger.

Catat Ulasan

0 Ulasan